Pomoc

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Zamówienie realizowane jest w ciągu 1-3 dni roboczych. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas
na dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską, który trwa 1-2 dni robocze.

2. Czy zamówienia w Butiku mogę składać w soboty, niedziele oraz święta?

Składanie zamówień jest możliwe 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę niezależnie od weekendów, świąt i dni
ustawowo wolnych od pracy.

3. Czy Butik Internetowy realizuje zamówienia w soboty, niedziele i święta?

Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku, w dni robocze.

4. Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Tak, o ile zamówienie nie posiada statusu zrealizowane. Chcąc anulować swoje zamówienie skontaktuj się z nami poprzez
adres e-mail kontakt@pasteloveboutique.pl bądź anuluj zamówienie na koncie klienta.

5. Ile mam czasu na opłacenie złożonego zamówienia?

Na opłacenie złożonego zamówienia masz czas do 3 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
Istnieje możliwość wydłużenia terminu opłacenia zamówienia po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami mailowo
pod adresem kontakt@pasteloveboutique.pl

6.Nie otrzymałam e-maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

Zweryfikuj poprawność adresu e-mail podanego podczas składania zamówienia oraz sprawdź skrzynkę spam.
Jeśli podany adres e-mail jest poprawny , a skrzynka spam pusta, skontaktuj się z Nami poprzez adres e-mail kontakt@pasteloveboutique.pl

7. Jak długo będę czekać na wysłane przeze mnie zapytanie?

Odpowiedzi udzielamy od poniedziałku do piątku, w dni robocze. Odpowiedź na zadane pytanie otrzymasz w ciągu 24 godzin.

8.Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, masz prawo zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
Aby dokonać zwrotu skorzystaj ze swojego konta Klienta lub skontaktuj się z nami pod adresem e-mail kontakt@renardroux.pl
Pamiętaj, że:
– zwracany towar musi posiadać nieoderwane metki, posiadać folię, w którą został zapakowany
– ubrania nie mogą posiadać śladów użytkowania, zapachów ( perfumy), nie mogą być ubrudzone
– do przesyłki zwrotnej musi być dołączony dowód zakupu towaru oraz wypełniony formularz zwrotu towaru
– pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym towar spowrotem trafi do naszego magazynu

9. Czy mogę wymienić zakupiony towar?

Tak. Aby dokonać wymiany towaru postępuj tak samo, jak w przypadku zwrotu towaru (punkt 8.). Nowe zamówienie możesz złożyć
niezależnie, czekając na realizaję zwrotu.

10. W jaki sposób otrzymam pieniądze za zwracany towar?

Pieniądze otrzymasz na numer konta, z którego opłacone zostało zamówienie bądź numer konta podany w formularzu zwrotu.

11. Gdzie znajdę numer konta lub link do płatności?

Link do płatności otrzymasz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Jeśli metoda płatności, którą wybrałaś to
Tpay, zostaniesz automatycznie przekierowana na stronę płatności. Jeśli wybrałaś przelew tradycyjny, wszelkie
dane dotyczące płatności zostaną wyświetlone na ostatnim etapie składanego przez Ciebie zamówienia.